Wednesday, July 22, 2009

so here i am

salam all.

It has been quite some time I left writing,I mean real post deep down from my heart to really share what I am really want to share.I have so many things in my mind to speak out to people, to express my feelings and opinions but lately I choose to keep my mouth shut.

Many times I want to share whats significant in my plain daily life and what matters for me.Sometimes what matters for me are not for you and vice versa.

Well,well,well.

Winter break is reaching to its end and a hectic, freaky final semester will officially start on monday next week.I dont have any idea about semester 6 except lab work, lab, lab and more lab.I have 5 hours lab on monday, 4 hours lab on wednesday and 3 hours lab on thursday.

oh, oh, oh.

I dont know what to blog.

tipu, ada je nak cakap tapi malas kot.eh, bukan malas nanti ada orang menyampah--->>selalu sangka buruk dulu kan.

nanti2 cerita pasal new zealand yang sgtlah lawa,lawa dan lawa that your slr, ( if you have one,trend orang sekarang sangkut2 slr dekat leher biase la tu ),camera and video cannot capture but your eyes can.See, ciptaan Allah selalu yang paling atas.not even close.

okies dokies.

bye,bye,bye.

4 comments:

victoire said...

kamera mane bleyh lawan mate ciptaan Allah.
gane2 pon tengok kot mate gok paling best banding ngan tenok gambor hasil slr.
err, bakpe xtau lening org duk gile ngat ke slr.
kadang2 kalu kat satu2 event tu, lebih slr dari hadirin.

About Me said...

keri:aah mmg kadang2 ble tgk pemandangan yang lawo2 rase serabut je ade kamera di tangan sebab mengganggu konsentrasi nk tgk dgn mata sendiri.bile amik gmbo,rasa down sbb x sama langsung dgn tgk mata!!!tapi kena amik la jugok sbb nk tgk later kan..hehe

pasal gle ke slr tu biase la..temporary..i phone,ipod touch,slr jadi trend skrg..org laen ade,kite nk ade gk sebutir..hehe..

victoire said...

ceh, nok gok sutey upenye.
wak nyusoh je berat2. hahaha.
btw naik flite ke ape from melbourne g nz?

About Me said...

hahha..kate saje je..xmo pun..kamera hk biase pun xdop..haha..celoh2 kamera kawan je..naek flight la..xdop rasa kapal..4 jam from melb to nz..:-)