Friday, January 16, 2009

updates

sekarang ni menghitung hari,menghitung hari 27 feb 2009 sebab saya tak nak balik melbourne.sob sob.ada sebulan lebih lagi sebelum bermula balik kehidupan pelajar.hu hu.

Rabu lepas mak mintak tolong saya bagi ceramah palestin dekat budak budak darjah 6.hu hu.Bukan taknak tolong tapi tak reti nak cakap macamana dan info apa yang sesuai dengan budak budak darjah 6 ni.Taknak mengecewakan mak saya pergi jugak.Sesungguhnya saya amat dan sangatlah tidak reti berkomunikasi dengan budak budak ni.Sepanjang saya cakap kat depan diorang bising je,lagi kuat dari saya cakap.2 kali je diorang diam bila saya kata saya belajar kat melbourne dan bila saya cerita sejarah palestin.Adik adik ni sangat minat dengan palestin,bulat mata mata bila start cerita pasal palestin.Last tu,mak saya pergi depan dan cakap dengan diorang,ish diam pulak budak budak ni.Aura cikgu kot.

Alhamdulillah,ramai ahli keluarga saya dah start boikot barangan US dan israel walaupun tak lah keseluruhannya.Mak cik saya tengah duk fikir nak ganti milo dan barangan nestle yang lain dengan apa(ada cadangan tak?).Teringat kat melbourne.Yela kitaorg student kalau boleh nak cari barang2 yang harga murah tak kesahlah brand apa asalkan murah dan sedap.Nasib baik ada brand aldi.Milo aldi,nescafe aldi,sabun aldi.Hehe.

Esok pilihanraya kecil parlimen kuala terengganu.Saya tak mengundi walaupun layak mengundi sebab tak sempat daftar.Tak terfikir la pulak ada pilihanraya kecil kecilan ni.he he.Harap harapnya pilihanraya berjalan dengan bersih.Dunia bukan kekal pun.Tak adil kat sini nanti dekat akhirat jumpa jugak.

Tengah menghitung hari ni....hari jadi.=))

2 comments:

daie` said...

assalamualaikum...ape kaba?
sanah helwah.....semoga anda lebih mengingati maut dgn peningkatan usia ini.....semoga hidup anda sentiasa dirahmati dan diberkati..inshaallah.

~my lil angel~ said...

salaam mar!

selamat hari jadi yg ke-22. semoga diberkati Allah selalu..

with love mE=)