Tuesday, May 12, 2009

wow

I feel tired.Penat.Letih.

(i'm whining i know)

Baru hantar assignment tadi.The last one in this semester.I am done with essays, atleast for this semester.Yet, 3 more tests to come within the last-three-week of semester.

It is like a race.Sudah separuh jalan berlari,berjalan and now I am reaching to the finish line.I can see the last stop.It is not near but I can see it. It is not too far then.I can see but I cant touch.

Bila berada di hujung perlumbaan, people tend to get a bit slow.Memang penat but I have to finish this.I'm nearly there!

I'm talking about my studies.

Poyo ar mardhiyah cakap pasal belajar macam orang lain x blajo je.Whatever.Learning is damn difficult for me.and stressful as well.

:-) -->smiling to all readers

:-)

:-)

***

kisah semalam, ym dengan yapma

yapma: mar,nok gmbo aku kawen
mar: hahhahah, xrok mu gmbo sdiri xdop ke
yapma: aku x tgk sutir pun lagi
mar: hoh..amik r
yapma: wi byk gok sket gmbo
mar: cet

nota kaki: yapma xleh baca blog ambe. hehe.private katakan.orang yang tak kenal dia pun dah tgk gmbo dia dalam blog ni ha.

1 comment:

Raziana Rozi said...

nyaknye ke mung yapma...sibuk benor wat majlis sapa dop dan nok nengok gambor sendiri ...heh..