Saturday, January 2, 2010

updates

1)I was graduated from the University of Melbourne on 17 december 2009 with bachelor of science.I actually completed degree with three majors based on my academic transcript: biochemistry,molecular biology and biotechnology(I thought its only two majors!)

2)I went back for good (well,I might come back tho for honeymoon =p joking =p)on 24 december 2009 with dad and bro who came along for the graduation.

3)seminggu di rumah tanah air tercinta, baru sekali singgah blog sendiri.my bad.my bad.

4)Insyaallah I am going to get married on 12 february 2010(akad).I cordially invite all you guys to terengganu for the walimah on 13 february 2010.Wedding card?still in the progress.hu hu.cuak2.

5)Just got my sijil kursus kahwin this afternoon.2 hari itu dah habis.macam2 orang ada!I saw this one girl,erm..nampak perut sikit.I think she's pregnant but i keep reminding myself dia dah kawen ni..dah kawen ni..kawen overseas kot..baru nak buat surat nikah ni..dah kawen insyaallah.

6)Having a halaqah with kak fatihah, kak aidah,kak shue and farina.Its good to see melbourne people.heh.:))

7)memandu setiap hari di sini and funny thing is that my speed is between 40-60km/h!!!oh,melbourne sgt berjaya mendidik saya supaya tidak speeding!!!!so not me!melbourne juga berjaya mendidik saya berhemah di jalan raya.Memberi laluan dikala kereta nak masuk dengan syarat dia bagi signal ler,berhenti bila ada pejalan kaki melintas,even saya selalu nk singnal ke kanan atau ke kiri awal2 bilamana lampu isyarat masih merah untuk ke kanan atau ke kiri( we have to do this at melbourne)

8)A take home message from kursus perkahwinan: prepare and get married,no time is a right time,contohilah Rasulullah in anything.

till then,see you guys!!

6 comments:

Nisyana Abdul said...

comelnya mar nak kawen...!
Congrats, how I wish I could be there.

p/s: congrats on graduating too..!

Lovess.

najwa.abdullah said...

mar,jgn lupe eh count me in the guest list.heh.nak g!

muna khaider said...

ntah2 org tu gemok kot mar. sian dia. huhuhu.

mar, selamat berkawen

T_T

the fact that i cant be there pains me!

About Me said...

jazakillah anis dearie

doakan semuanya selamat..sampai akhirat..

:)

About Me said...

jazakillah anis dearie

doakan semuanya selamat..sampai akhirat..

:)

About Me said...

wa:of kos wa!!jurugmbo kang!!hehe

muna:hmm..gemuk kt perut jela muna..badan kurus je..hehe..takpe muna..doa lagi penting..dgo lagu maher zain pun ok..hehe