Saturday, January 23, 2010

updates

1)Busy with the preparations.SO glad that I am one penganggur terhormat for the time being.Belajar,kawen,baru cari kerja.Takdak duit nak kawen?simpan duit scholarship banyak2 ok.I did this and managed to save rm7000 in one year.Final year baru menyimpan dan saya pelajar sepenuh masa.Yang kerja part time lagi la kan.Yang dapat pound,euro lagi la kan.

2)Have to start doing a resume,a very convincing one.I have no idea how to calculate my final result..hmm..

3)Will be going to kuching on third march.

4)The plan so far : go to uni (either unimas or uitm),get a job (either RA or tutor),get to know lecturers and apply for masters.

5)oh my wedding card is finally done.

6)in and noi are coming to visit terengganu.big grin.

2 comments:

victoire said...

ambe pon nk smpan duit ni.
nok nikoh gk ekg :p
hehe

Hilmi said...

nak kad..lot 1739 kg makam kepong,20050 kuala trg.