Tuesday, June 2, 2009

DNA Damage Response (DDR)

second day of vacation

kesimpulan: semakin tinggi mood untuk study,semakin tinggi mood untuk berblogging dan berfacebooking

apa2 la,asal study,no problem owk.

nota kaki: sesiapa yang anti bahasa rojak (saya sgt anti sebenarnya lagi2 campur imbuhan kat english word haha),maafkan saya.

***

updates : malam

internet sangat sangat lembap sekarang..geramnya..tak boleh nak santai santai baca blog.saya sangat penat sekarang,my brain is tired, semua anggota lain ikut rasa penat sekali.otak ni dah jadi macam spontan, tadi saya ulang tanya soalan sama tanpa sedar kepada ahli rumah.saya tak digest langsung jawapan mereka,ingatkan belum tanya lagi.he he

bila exam nak berakhir dalam hidup?


kalau la aku ni orangnya sangat determine udah lama aku berhenti belajo ni!

ianya terlalu idealistik..

you know.. quitting from college life when you just have one more semester left to get your scroll..

how cool is it?

cannot,cannot

sikit gi!

oh Allah............................................

maaf ler saya sukeeee mengeluh pasal belajo..ngeh ngeh..habit

1 comment:

~my lil angel~ said...

ye mar sikit lagiiiiiiii......

tak sabarnya....too close yet too far....hmmm...

moga dipermudahkan!!!amiin..

^_^