Wednesday, September 22, 2010

alkisah

ini kisah semalam.kelakar pun ada tapi kesian la banyak.kesian dekat encik khairul sebab kena layan isterinya yang semakin ntah apa apa setiap hari.

alkisah semalam saya ni lapar dan mood memasak masih belum tiba.lunch tak masak sebab hubby puasa.buka puasa pun saya goreng nasi aje.huhu.memang kesian la dapat bini malas begini.dah lama rasanya saya tak dapat pujian melambung tinggi kes sedap masak daripada suami.sedih bunyinya.

nasi goreng saya tak boleh telan dan saya mula merengek macam si kecil yang mengada ngada (i pun rase menyampah dgn diri sendiri huhu) nak makan tomyam di kedai.lepas isyak pergi kedai order tomyam dan milo ais.dah 2 hari teringat dekat tomyam tup tup tengah tunggu order sampai saya nampak orang sebelah tengah lazatnya makan roti canai.argh,tensennya!!!

teringat ingat pula dekat roti canai.tak boleh tahan punya pasal saya suruh akak kedai bungkuskan tomyam yang saya sedang makan and order roti canai.

ntahlah.rasa bersalah pada semua tapi saya guna excuse paling hebat:layankan aje org berbadan dua.

apa yang pasti encik suami memang tensen dengan saya,ada sedikit marah dan geram kot.nak sedap lagi?i balik rumah tidur terbongkang dengan tak mandi,tak gosok gigi dan berpeluh peluh.

3 comments:

biskut marie said...

hoho..jg diri mar.. beselah tu anak pertama...ceh mcm dah berpengalaman plak..tp ia buat kita sedar dulu kita nak dilahirkan ni agaknya macamanalah kan..macam2 kerenah agaknya~ oh u buat i homesick plak.

k..doakan semua k. :)

About Me said...

in!!!nape private blog plk??????nk bace lah!

disember ni g spore x?hehe

biskut marie said...

huahua..private blog kejap...

huuuuuuuu december ni i grad 14/12...mun grad 15/12...singapore tu awal 12...tak g lah....uwaa...amik gambar banyak2 eh nt!! :D

jg diri baik2 ngandung tu.. :)
amboi sweet gitu gambar...haha..