Friday, September 24, 2010

i'm sorry

1)saya kini seakan tiada mood untuk apa apa.headache 24 hours.saya pening mencari punca kenapa saya selalu pening.tekanan darah setiap kali check normal sahaja.i blame the gas then.

2)saya tiada mood untuk memasak jadinya pemakanan saya sangat tidak seimbang.tidak kiralah betapa saya berazam dan berusaha untuk memberi yang terbaik sepanjang perjalanan ini saya masih gagal.

3)semalam kakiku cramp semasa tidur.saya sebenarnya mencari cari tanda jika saya kekurangan kalsium kerana saya langsung tidak minum susu anmum ( bau pun tidak boleh masakan mau telan susu itu).masuk second trimester ini kalsium sangat sangat kritikal.sumber kalsium saya : mostly yogurt,seb baik bleh telan.harga pun mahal ler yogurt anlene yang double kalsium tu.

4)sekarang ni saya teringin lontong,nasi himpit dan sambal bilis.paling kelakar saya teringin buah buahan musim panas di melbourne. nectarin,cherry,peach,apricot,strawberry,kiwi.aduh seksa mau cari mau bayar harga pun berkira kira.

5)oh,saya akan mula bekerja sebagai seorang tutor biologi sepenuh masa di unimas(uni sarawak) bermula 1 oktober.biologi tu ape ye?huhu.

6)kali terakhir saya menyapu lantai...erm...3 bulan yang lalu..T_T

7)saya sebenarnya kecewa dengan diri sendiri.i did nothing to please others dan diri sendiri.tak kira dalam apa apa perkara.momentum hilang begitu sahaja.

8)yang paling mengecewakan saya ialah apabila encik suami kata dia merindui saya yang dahulu.suatu ketika dulu saya menyambut suami pulang kerja dengan menu minum petang dan dengan muka yang cantik dan semburan perfume yang mewangi (i make up kot setiap kali petang).

can i sigh?

No comments: