Tuesday, November 4, 2008

period

Subjek semester kali ini banyak baca.Direct tapi kena banyak baca dan hafal kecuali biochem yang berbelit belit.Sungguh bosan baca buku text management.Tetapi saya ada tips (asik tips je sekarang),bila bosan baca buku,buka lah alquran dan baca.Jangan salah faham,baca alquran bukan untuk hilangkan bosan tetapi kita akan terfikir betapa tidak langsung kita bosan dengan ayat ayat Allah.Subhanallah dan alhamdulillah atas mukjizat ini.You just cant stop,lepas baca satu ayat,nak baca lagi,nak baca lagi,nak baca lagi..........taknak berhenti!

lain sungguh bila baca buku text..hmm..


***

Semalam macam terlebih tengok gambar baby.Mulalah terasa ish bila nak ada baby sendiri ni.Bila tengok baby mesti berangan kalau aku ada anak nanti,nak jaga anak betul2,nak suh anak jadi soleh solehah,berguna untuk agama dan macam2 lagi.Tapi lupa bahawa aku juga seorang anak,adakah aku menjadi yang terbaik untuk emak dan abah sepertimana aku nak anak aku jadi terbaik untuk aku?suka sungguh meminta tanpa memberi....

***

hmm..just a rambling from me.

No comments: